Čeští Socialbakers jsou mezi nejžhavějšími firmami před vstupem na burzu

Socialbakers se zaměřují především na analýzu dat na sociálních sítích, před pár dny ale spustili také nástroj nazvaný Ad Analytics umožňující pracovat i s digitální reklamou, což firmě může výrazně rozšířit záběr. Nové funkce jsou mimo jiné výsledkem akvizice chorvatského startupu SocialBrando realizované koncem loňského roku.
Růst na všech frontách
Socialbakers jsou v současné době největší samostatnou společností zabývající se analýzou sociálních sítí. V portfoliu už mají přes 1800 zákazníků z 99 zemí, například HP, Nissan, eBay, Nestlé, Vodafone, LVMH či McDonalds. Společnost vedle samotného analytického softwaru provozuje také web Socialbakers.com, kde zveřejňuje různé tipy pro webové „marketéry“, zajímavé statistiky a podobně. Díky tomu roste i tato zpravodajská sekce, na kterou už každý měsíc zavítá 800 tisíc unikátních návštěvníků.
Čtěte také:
Jak se v Praze a Plzni pečou skutečně velká data
Jan Řežáb: Se Socialbakers se stáváme největšími na světě (videorozhovor)
Spoluzakladatel a výkonný ředitel Socialbakers Jan Řežáb byl nedávno hostem Connected. Uvedl, že letos očekává tržby kolem 25 milionů dolarů a nebýt investic do rychlého celosvětového růstu, firma už by byla v zisku. Řežábův tým na expanzi získal už celkem 8,2 milionu dolarů od fondů Index Ventures a Earlybird Venture Capital ze Silicon Valley. I díky tomu už má 13 kanceláří v 11 zemích a rychle rozšiřuje pobočky v New Yorku a San Francisku. Řežáb v rozhovoru nevyloučil ani to, že by se firma jednou mohla vydat na burzu.
.