Socialbakers, kteří poskytují nástroje pro monitoring, analýzu a práci se sociálními sítěmi, potvrzují neustálý rychlý růst. Společnost se sídlem v Praze se v loňském roce rozrostla ze 150 zaměstnanců na aktuálních 300 s tím, že letos by měl počet vzrůst až na 400. Přibyly také nové pobočky, konkrétně v New Yorku, Singapuru, Paříži a Mnichově.
Za poslední rok se zároveň podařilo připsat kolem tisícovky nových klientů, mimo jiné třeba Disney, Samsung, Universal či Discovery. Zákazníky Socialbakers už je polovina největších světových firem z žebříčku Fortune 500.
Růst tržeb
Oficiální tvrzení Socialbakers mluví o ztrojnásobení tržeb za posledních 12 měsíců, přesná čísla ale společnost neuvádí. Výkonný šéf a spoluzakladatel firmy Jan Řežáb nicméně v Connected s předstihem uvedl, že se příjmy za poslední rok mohly pohybovat okolo 25 milionů dolarů.
Socialbakers mají ambice stát se ve své oblasti jasným standardem, který pro práci se sociálními sítěmi používají jak samotné značky, tak například agentury a podobně. „Socialbakers jsou v takové pozici, aby se stali z jedné z vedoucích společností zaměřených na analýzu sociálních sítí někým, kdo definuje novou generaci sociálních aplikací postavených na porozumění kontextu,“ tvrdí Jan Hammer z Index Ventures.
Aktuálních 26 milionů dolarů má jít zejména na další expanzi. Investovat se bude nejenom do vývoje produktů, který je situován v Praze a Plzni a který si hraje se zajímavými technologiemi
Pražská společnost v loňském roce spustila nástroj AdAnalytics pro lepší správu reklamních kampaní na sociálních sítích. Ten byl vystavěn na z konce roku 2012.