Chceme ukazovat ideály a hledat pro ně spojence, říká o filantropii právníků z Portos Petr Michal
Donátorství by mělo být mnohem více individuálním mecenášstvím než korporátní propagací, říká na téma filantropie společník advokátní kanceláře Portos Petr Michal. Nadační fond Bohemian Heritage Fund, u jehož zrodu stáli zakladatelé Portosu, přispěl už více než sedmdesáti miliony korun na umění. Portos se podílí i na dalších klíčových projektech české kultury.
Vaše advokátní kancelář má za sebou rok plný změn. Jak jej hodnotíte?
Tento rok koncentroval energii nasbíranou za posledních několik let. Tou nejvýraznější byla změna zavedené značky Císař, Češka, Smutný na Portos. Nyní, když se po devíti měsících od rebrandingu ohlédneme zpět, připadá nám období před touto změnou jako součást dávné minulosti. Strategický přerod byl náročný, ale ustáli jsme ho a nadále posilujeme ve stěžejních odvětvích. Znovu jsme si definovali, co je pro nás důležité a jak můžeme vztahy s našimi klienty posunout na další úroveň.
Co se změnilo?
Hodnoty, na kterých stojí naše práce, zůstaly stejné. Co se ale výrazně rozšířilo, je spektrum našich služeb. Uvědomili jsme si, že naše práce odpovídá spíše konceptu Strategic Legal Advisory, a rozhodli jsme se, že chceme být vnímáni jako širší značka – větší „dům“, kde nabízejí své služby různé profese, nejen advokáti.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!