CzechTourism bude turisty lákat na příběhy, třeba o Goethem

Česko - země příběhů

Česko - země příběhů

Podzimní kampaň CzechTourism
Podzimní kampaň CzechTourism
Podzimní kampaň CzechTourism
Podzimní kampaň CzechTourism
4
Fotogalerie
„Alchymista Edwar Kelley tu spekuloval nad tím, jak uvařit elixír mládí. Omládnete zde i vy?“. To je jeden z inzerátů nové podzimní kampaně státní agentury CzechTourism.

Nově pojatá reklama má představit českým i zahraničním turistům Českou republiku jako zemi příběhů. Příběh magistra Kelleyho tak bude lákat Angličany do Českého Krumlova, Mariánském Lázně jsou zase spojeny s milostným dobrodružstvím stárnoucího Johanna Wolfganga Goetha, na Rusy bude líčit Petr Veliký a na Italy Francesco Petrarca.Mezi světovými jmény, která si užívala lázeňských radovánek, se objeví tuzemská prvorepubliková hvězda Adina Mandlová.

Podívejte se na novou kampaň:

„Díky historii jsou u nás příběhy na každém rohu, a netýkají se pouze Čechů, ale velikánů z celého světa,“ uvedl jeden z autorů kampaně Petr Topinka z agentury Mark BBDO. Kampaň poběží od konce srpna do konce roku v Německu, Polsku, Rusku, Francii, Itálii, Velké Británii a České republice. Objeví se v tisku, na internetu i ve venkovních prostorech.

CzechTourism při ní využije nové logo Czech Republike. „Vizuály a bannery se objeví například ve francouzském deníku Le Monde, německé verzi časopisu National Geographic, na recenzním portálu Trip Advisor, či ve formě textové reklamy ve vyhledávači Google,“ uvedla mluvčí CzechTourismu Alice Dvořáková.

„Necílíme na Prahu, naším cílem je hlavně nalákat turisty do regionů,“ doplnil ředitel agentury Rostislav Vondruška. V motivech kampaně se tak objeví všech 14 krajů. CzechTourism to bude stát celkem 24 milionů korun. V minulosti agentura lákala turisty například na romantické výlety, zážitkovou turistiku nebo homosexuální turistiku.