Flora: Palác se změní v Atrium | E15.cz

Flora: Palác se změní v Atrium

Atrium European Real Estate Limited („Atrium“), jedna z předních společností v oblasti realit se zaměřením na investice, správu a výstavbu nákupních center ve střední a východní Evropě, loni na podzim rozšířila díky realizované transakci své portfolio nemovitostí o Palác Flóra.

Atrium European Real Estate Limited („Atrium“), jedna z předních společností v oblasti realit se zaměřením na investice, správu a výstavbu nákupních center ve střední a východní Evropě, loni na podzim rozšířila díky realizované transakci své portfolio nemovitostí o Palác Flóra.

Akvizice potvrdila rostoucí postavení Atria na trhu s nákupními centry i mezi institucionálními investory. Nyní Atrium oznamuje novou strategii brandingu nákupních center portfolia ve střední Evropě. V této souvislosti dojde taktéž k rebrandingu Paláce Flóra na Atrium Flora, které se tak stane viditelnou součástí portfolia Atrium ve střední Evropě. Pro zákazníka bude Atrium Flora tímto počinem představovat synonymum pro větší rozmanitost, co se týče módy, služeb, zábavy či odpočinku.

„Dříve Palác Flóra, nyní Atrium Flora, splňuje veškerá kritéria, ke kterým při akvizicích přihlížíme v souladu se strategií investovat do prémiových, ziskových obchodních center s výbornou polohou v samém centru města a silným portfoliem nájemců z řad mezinárodních i lokálních značek,“ uvádí Oldřich Špůrek, ředitel společnosti Atrium pro ČR a Slovensko. „Připravujeme změny ve stávajícím obchodním centru tak, aby bylo stále atraktivní a patřilo mezi nejvyhledávanější centra v Praze nejen zákazníky, ale i nově příchozími značkami na český trh. Kombinace zachování nejvyšší kvality služeb a zboží s flexibilní reakcí na poptávku zákazníka zůstává stále nejvyšší prioritou,“ dodává.

„Souhrn všech plánovaných aktivit směřuje k vytvoření co možná nejpříjemnějšího nákupního prostředí orientovaného na individualitu zákazníků, kterým chce vlastník nabízet rozmanitou škálu služeb, ale také značky, které jinde nenajdou. Maximálně komfortní prostředí by se mělo stát oblíbeným prostředím nejen pro nákupy, ale i pro trávení volného času s přáteli,“ upřesňuje Jana Mouchová, ředitelka centra.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!