Hlavní hvězda ženevského autosalonu: Aventador J
Budí obrovský rozruch a byť se kolem něho nacházejí další sportovní skvosty, všechny zastiňuje a pevně se usadil na trůnu.
Jak obrovskou pozornost vzbudil v následujících hodinách po své premiéře ve světě, potvrzují i údaje, s kterými přišlo vedení malé italské značky. Google zaznamenal více než 21.5 milionu návštěv lidí, kteří byli dychtiví dozvědět se něco o novém modelu italské automobilky.
Tyto italské krasavice k expozici Lamborghini patří už neodmyslitelně. Takto pózují na každém evropském autosalonu...|
Působivé video nazvané Aventador J – The Making Of (k shlédnutí níže) se stalo tento týden nejpopulárnějším krátkým filmem se sportovním vozem v hlavní roli na YouTube. Zhlédlo ho více než 300 tisíc lidí.
A stránky www.lamborghini.com navštívilo v uplynulých dnech nejvíce lidí v historii.
“Věděli jsem, že Aventador J je něco speciálního, ale opravdu jsme neočekávali tak ohromnou reakci,“ přiznal Stephan Winkelmann, šéf Automobili Lamborghini. “Potěšilo nás to a už se těšíme na další výzvy. Chceme tlačit hranice dále a dále, co se týká designu i technologií.“