Honda HR-V u nás dostane patnáctistovku a malý diesel

Honda HR-V

Honda HR-V

Honda HR-V
Honda HR-V
2
Fotogalerie
Nový malý crossover Honda HR-V zamíří v létě k prodejcům. Na co se můžou zájemci těšit? Předně budou mít na výběr ze dvou motorů. Evropská verze dostane buď benzínovou patnáctistovku, nebo turbodiesel 1,6 l. V Evropě bude pouze verze s pohonem předncíh kol, automat bude za příplatek.

Benzínový motor má výkon 96 kW (130 k), což je na atmosférickou patnáctistovku i-VTEC slušné. V základu je jednotka spojena s šestistupňovým manuálem, ale jestli se vám nechce řadit, tak vám Honda prodá i variátorový automat CVT.

Oblíbený bude spíše diesel 1.6 i-DTEC, který pošle na přední kola přes šestistupňový manuál výkon 88 kW (120 k). K němu automat ale nedostanete, bohužel ani pohon všech kol.

V tiskové zprávě Hondy se dočteme, že „model HR-V byl záměrně navržen tak, aby navozoval jízdní zážitek limuzíny, k čemuž přispívá jeho nízké těžiště a lehká a velmi pevná karosérie.“ Zvláště na ten zážitek z limuzíny si rádi počkáme, Mercedes třídy S totiž posadil laťku velmi vysoko.

Samozřejmostí budou také možnosti konektivity s chytrými telefony a bezpečnostní asistenti. Myslelo se i na praktičnost. Zadní sedadla jsou variabilní a základní objem kufru 453 litrů, který lze zvětšit až na 1026 litrů, není špatný.

Článek vyšel na webu Autorevue.cz