Internet Explorer zažívá v Americe renesanci a jeho podíl stoupá

V oblíbenosti prohlížečů dnes svádí boje především Firefox a Chrome, zatímco Internet Explorer postupně ztrácí půdu pod nohama. Jak ale ukazují statistiky Net Applications, březnový podíl využití může poukazovat na pomalou renesanci prohlížeče Microsoftu, zatím však jen na území USA.
Internet Explorer po dlouhé době přestává klesat a aktuálně zabírá mezi americkými uživateli 53,8% podílu na trhu. V těsném závěsu se drží Firefox s podílem 20,6% a Chrome s 18,9%, oba ale ve srovnání s předchozími měsíci část procenta ztrácí. Na dalších příčkách už se pak umístila Opera a Safari.
Zvrat Internet Exploreru v Americe potvrzuje i pohled na statistiky StatCounteru, které jsou sice vůči prohlížeči Microsoftu přísnější, ale i zde je zřejmé, že v USA přestal podíl klesat.
Důvodem je především nová reklamní kampaň Microsoftu, která se snaží revitalizovat značku Internet Explorer. Microsoft například spustil zábavný web o Internet Exploreru a v televizích běží nový reklama: