Project 7 je prvním modelem, který má na svědomí divize Special Operations. Design vozu navazuje na stejnojmenný koncept z minulého roku a zároveň odkazuje na legendární D-Type. Kromě karbonových dílů vylepšujících aerodynamiku stojí za zmínku také dvacetipalcová kola s pneumatikami o rozměru 255/35 vpředu, respektive 295/30 vzadu. Jde o pláště Pirelli P Zero.
Jaguar F-Type Project 7 |
O pohon se stará samozřejmě přeplňovaný pětilitrový osmiválec, který byl naladěn na 423 kW (575 k). Točivý moment končí na 680 Nm, necelých 1600 kg těžký roadster vystřelí z nuly na stovku za 3,9 s. Kola zadní nápravy jsou poháněna přes osmistupňový automat a elektronicky řízený diferenciál EAD.
Jaguar F-Type Project 7 |
Patřičné péče se dočkal také sportovní podvozek. Upraveny byly přední tlumiče i pružiny, vůz nabízí nastavitelnou výšku podvozku a jiné jsou také oba stabilizátory. Krotit vášně budou karbon-keramické kotouče o velikosti 398 mm vpředu / 380 mm vzadu.
Jaguar F-Type Project 7 |
Kdyby náhodou někoho zajímal údaj o zavazadelníku, pak F-Type Project 7 nabízí objem 196 litrů. Britská specialita má namířeno na evropské trhy, dočkají se ale také zájemci v JAR, Austrálii, Rusku, Brazílii, Asii a v Americe. První automobily budou dodány v polovině příštího roku.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz