Majitelka Zásilkovny Kijonková vstupuje do SizeID
„Mluvili jsme s mnoha investory. Spojení se Zásilkovnou nám ale dávalo prakticky od začátku největší smysl, takže jsme nalezli rychle společnou řeč,“ uvedl Bičiště. S pomocí Kijonkové se start-up hodlá uchytit také v cizině. „Jedná se o nejen na českém trhu ojedinělý projekt, který má velký potenciál růstu,“ dodala Kijonková.
SizeID pracuje na technologiích, které zájemcům o módu na internetu dokáží doporučit správnou velikost oblečení a bot v různých e-shopech. Zákazníkům to má pomoci překonat strach z koupě špatných velikostí, obchodníkům srazit podíl vratek. Ten se u módy pohybuje v řádu desítek procent. Vaz už to v tuzemsku zlomilo hráčům typu Fashion Days nebo Stilago.
„Nákup oblečení online bude mít v nejbližších letech významnou růstovou tendenci. Na druhé straně vnímám určitou bariéru, která některým zákazníkům brání nakupovat oblečení na internetu z důvodu, že si jej předem nemohou vyzkoušet,“ řekla investorka. Kromě Zásilkovny a SizeID má Kijonková peníze rovněž ve vývojářské společnosti Mysp, do které vstoupila loni.
Simona Kijonková: Internetové obchody nemusí prodělávat