Design interiéru není tak extravagantní a rozšafně elegantní jako design karoserie. Podle automobilky Mazda jsou všechny části interiéru, jichž se řidič a ostatní pasažéři často dotýkají, vyrobeny z příjemných, měkkých materiálů.
Cestující vpředu budou mít k dispozici o 20 mm více místa v oblasti ramen, zatímco vzadu bude o 37 mm více místa pro nohy. Sedadla tam mají mít o 20 mm delší sedáky a o 33 mm vyšší opěráky.
Prohlédněte si také:
Nová „šestka“ je o poznání větší než stávající generace, a to již kvůli rozvoru, který je s délkou 2830 mm o plných 105 mm delší než dosud. Sedan má na délku 4865 mm, je široký 1840 mm a 1450 mm vysoký. Přední kola byla v pozici vůči patě sloupku A posunuta o 100 mm vpřed, což citelně zkrátilo přední převis karoserie a zároveň prodloužilo obytnou část obestavěného prostoru. Zavazadlový prostor s objemem 483 l v základním uspořádání má o 32 mm širší vstupní otvor než u dosavadní verze.
Při tvorbě karoserie vozu bylo použito mnoho prvků vyrobených z vysokopevnostní oceli. To na jedné straně snížilo celkovou hmotnost auta (u sedanů se má pohybovat v rozmezí 1340 až 1410 kg) a na straně druhé zvýšilo tuhost v krutu zhruba o 30 procent v porovnání se stávající Mazdou 6.
Na ruský trh Mazda 6 vyjede s dvojicí zážehových čtyřválců Skyactiv-G. Základní jednotka 2,0 l má dosahovat výkonu 150 koní (110 kW), silnější agregát s objemem 2,5 l nabídne výkon 192 koní (141 kW). Oba motory budou standardně opatřeny soustavou „i-stop“ (tedy start/stop) a bude je možno kombinovat s šestistupňovými převodovkami s manuálním, nebo automatickým řazením. Průměrná spotřeba se bude pohybovat od 5,9 do 6,4 l/100 km.