Metropol sobě

Do kina Metropol ož nechodi ledi a nikemo se to nechce sponzorovat. Tož se vepsala sótěž, kdo be to jako chtěl a čim be jako za to zaplatil.

Proslychá se, že do tajné obálkové sótěže došle tře obálke. Od spolko staréch pohraničniku, kerym se lébila bévalá značka kina Pohranični stráže. Odělale be tam skanzen s názvem – Neprojdó! Odělale ale dvě formálni chebe v pruvodnim dopise. Nevložile do něho bankovke a název projekto „Neprojdó“ napsale červeně klostym pismem, tak ho komisa zamitla, protože si meslela, že to tam dopsal nekdo shora.

To drohé nápad bel lepši. Prezident hanáckyho golfovyho svazo chtěl vetrhat řade sedaček a postavit tam takové indór golfové trenažér. Do projekto napsal rokó: Metropol zni jako Interpol, doktor dohodi evropsky fonde jako na podporo bezpečné Olomóce. V komise se ale nikdo ož pár měsicu nemuže na žádnyho doktora vzpomenót, tak ten projekt také nedoporučile.

Takže sótěž na veožiti Kina Metropol vehrála firma Ostravsko-karvinsky vinny sklepe, keři vlastní ochrannó značko na připitkovy lepidlo Metropol. Ředitel firme René Wipity objasnil podstato jejich pláno takto: „Nemosime promitat, stači nalit každymo pár deci našeho nápoja. Tak se mo z teho zamoce palica, že bode rád, kdež se sesone do lavic. Davová psychoza z řizené otrave alkoholem, to bode kino, kerymo se málo co verovná. To je projekt jak cyp.“

A tak komisa jim to teda odklepla a štrnkle si na to Metropolem.

tonek.melhoba@seznam.cz