Největší mýtus na českém internetu je...

ilustrační foto

ilustrační foto

Největší mýtus nejen na českém internetovém rybníce je jeden velmi známý pojem. Návštěvnost - Traffic.

Tím mýtem je slepá honba za návštěvností bez vědomí dalších souvislostí.

Ale zamysleli jste se někdy nad tím, k čemu to vlastně je honit nové a nové návštěvníky?

Představte si, že zítra přijde na váš web 1000x více lidí. A odpovězte si,

Pokud ano, pak a jedině pak je návštěvnost přesně to, na čem potřebujete pracovat.

Když nemyslíte na internetu strategicky, utratíte peníze zbytečně brzy. Je to
jako rozhodnout se, že budete mít restauraci, utratíte peníze za
reklamu, za návštěvnost své restaurace, ale zapomenete koupit jídlo a
sehnat kuchaře, který bude vařit. Chápete? Návštěvníci do restaurace přijdou a zase odejdou.

A co dělají návštěvníci vašeho webu? Kupují, nebo spíš odcházejí?

Návštěvnost má totiž vždy bratříčka. Konverzi.
Konverze je vaše schopnost změnit návštěvníka vaší stránky na zákazníka. Konverze je schopnost vrátit vám vaše peníze za
náklady jako výroba webu, grafika, programátor, PPC a SEO zpět.

Konverze se často udává v procentech, jako míra toho, kolik lidí si od
vás koupí. Nebo kolik lidí se u vás zaregistruje, stáhne si eBook něco
vyplní apod. Jak konvertuje váš web, znamená, jak váš web vydělává.

Konverze je největší věda on-line marketingu. Proto o ní mnoho lidí
mlčí.

Kolik vás stojí jeden návštěvník? Kolik korun vyděláte z jednoho zákazníka? A kolik si můžete dovolit zaplatit za jednoho návštěvníka svého
webu?

To jsou klíčové metriky profesionálů on-line marketingu. Ptejte se na ně.
Žádejte umístění Google analytics na svoje stránky, chtějte po lidech,
kteří vám dělají web, aby vám pomohli s konverzí webu. To je možná ta
nejklíčovější věc, kterou můžete udělat právě teď.

Postavte pevné základy vaší internetové strategie. Je to jediná cesta,
jak na internetu skutečně prosperovat.

Zjednodušte si život díky internetu.

Jakých 11 strategií bude hýbat internetem v roce 2014? Přijďte na akci Digital Summit pro podnikatele od podnikatelů.

Infopodnikatelé vstupují do Čech