Nintendo je největším výrobcem herních konzol na světě. Nová strategie je podobná strategiím firem Sony a Apple. Analytici však upozorňují, že Nintendo vstupuje na trh s internetovým hraním relativně pozdě a bude mít těžkou práci, aby se mu podařilo ztráty za konkurencí dohnat.
Firma ukázala svoji konzolu Wii U poprvé před rokem. Mezi investory se jí však dostalo spíše chladného přijetí, protože se obávají, že bude mít problémy s nalezením nových kupců na trhu, jehož hodnota činí 78,5 miliardy dolraů (1,6 bilionu korun) a stále více se na něm snaží prosadit mobilní přístroje typu iPhone a iPad.
Miiverse kromě sdílení obrázků a dalšího obsahu a posílání vzkazů bude mít i službu video chat. V budoucnosti by měla být sociální síť přístupná i z chytrých telefonů a dalších mobilních přístrojů.
Nintendo přišlo se svou konzolou Wii v roce 2006 a od té doby prodalo 96 milionů těchto přístrojů, mnohem více než se prodalo konkurenčních přístrojů Xbox nebo PS3. Loni však prodej prudce zpomalil na 9,8 milionu z 15 milionů přístrojů a firma poprvé vykázala provozní ztrátu, napsala agentura Reuters.