Operátor tuto změnu nepovažuje za změnu k horšímu a neumožní svým zákazníkům odstoupit od smlouvy beztrestně. Český telekomunikační úřad (ČTÚ) doporučuje reklamaci a (v případě, že ji operátor neuzná) stížnost na vyřízení reklamace k ČTÚ.
Právě jsme podali podnět @ctu_cz ohledně @O2_CZ, jde o 1. a 3. stranu - proč píšeme, v čem je problém a co žádáme. pic.twitter.com/QHhNZol1JA
— Lukáš Zelený (@ZelenyLukas) June 30, 2016
Spotřebitelský časopis dTest nečekal a podání na regulační úřad učinil už nyní. Stěžuje si na to, že jde o podstatnou změnu smlouvy směřující k znevýhodnění podmínek pro zákazníka a žádá pro změnou dotčené klienty možnost od smlouvy odstoupit bez sankce. ČTÚ se tak s novinkou u O2 bude muset vypořádat a my budeme netrpělivě očekávat výsledek.
Zpráva vyšla na serveru MobilMania.cz