Lidé od společnosti Irmscher dopřáli třídveřové Astře jinou masku chladiče, přední spoiler, výraznější boční prahy, spoiler se nastěhoval také nad zadní okno a nechybí ani difuzor, dvě dvojité koncovky výfuku nebo loga upozorňující na fakt, že nejde o úplně obyčejnou Astru. Vše podtrhují dvacetipalcová kola s pneumatikami 235/35. Irmscher nabízí dva designy.
Opel Astra GTC Turbo
Interiér je kompletně čalouněný kůží, pedály jsou hliníkové a stejný materiál najdete také na použitých dekorech. Základní motor o objemu 1,4 litru posílil z původních 103 kW (140 k) na 125 kW (170 k). Podvozek pak používá sportovní odpružení a světlou výšku nižší o tři centimetry.
Opel Astra GTC Turbo
Irmscher zároveň ve své tiskové zprávě zdůrazňuje, že si případní zájemci mohou objednat cokoliv z této úpravy také samostatně.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz