Investoři jsou v poslední době poměrně opatrní a zmírnili tempo i objemy prostředků, které lijí do technologických startupů. Firmě Pebble, která se proslavila chytrými hodinkami s elektronickým inkoustem, se však i přesto podařilo podle odhadů Tech Insideru v posledních osmi měsících vybrat kolem 26 milionů dolarů. Ani to však nestačilo.
Pebble nezveřejňuje prodejní čísla týkající se svých produktů, jen v průběhu poslední kampaně na Kickstarteru však firma prodala hodinky za zhruba 20 milionů dolarů.
Migicovsky naznačil, že by se firma mohla se svým příštím produktem zaměřit také na oblast fitness a přidat do svých hodinek funkce sporttesteru. O ty prý mají spotřebitelé stejně největší zájem. Hodinky Pebble již nyní základními sporttesterovými funkcemi disponuje, nenabízí však přímo nějaký sportovní, respektive odolnější model či přímo dedikovaný fitness tracker.
Zopakovaný úspěch z roku 2012?
Firma Pebble vstoupila na technologický trh v roce 2012, kdy uspěla se svým původním modelem chytrých hodinek. V té době nebyl na trhu model, který by takovému produktu mohl konkurovat. Uvedení druhé generace hodinek v loňském roce se však neslo v naprosto odlišné atmosféře – na trhu je mnohem více modelů, které jsou srovnatelné jak z hlediska ceny, tak z hlediska kvality. V neposlední řadě je potřeba zmínit „velké hráče“ - Apple, Samsung a další modely fungující na platformě Android Wear.
Migicovsky tvrdí, že propouštění není přímým důsledkem nedostatku peněz, ale jakýmsi bezpečnostním opatřením do budoucna.