Podle výzkumu RE/MAXu lidé více důvěřují certifikovaným makléřům

Realitní síť RE/MAX provedla, v průběhu července a srpna letošního roku, ve spolupráci s výzkumnou agenturou Factum Invenio, omnibusové šetření na reprezentativním vzorku české populace. Cílem výzkumu bylo ověření hodnot, které RE/MAX nabízí svým zákazníkům a měření účinnosti letní billboardové kampaně, kterou zaznamenalo 22 procent české populace. "Výzkum nám jasně ukázal, že trvalá snaha o zlepšování poskytovaných služeb, na principu garancí a vzdělávání, je správná cesta “, říká Petr Frey, viceprezident pro marketing.

Pod pojmem Garance kvality služeb skoro dvě pětiny populace ČR (39%) vnímají, že se mohou v případě nespokojenosti odvolat a požadovat nápravu. Třetina populace (34%) tomuto pojmu rozumí tak, že obchodní transakce proběhne hladce a 29 procent lidí to vnímají, že jsou zákazníci s jednáním makléřů spokojeni. Jen 23 procent oslovených osob vnímá tento pojem jen jako frázi a z tohoto důvodu pojmu nedůvěřuje.