Přestavba Range Roveru na pick-up si vyžádala zhruba stovku nových dílů vyrobených z hliníku, oceli a karbonu. Výsledkem je prostor pro posádku shodný s tím, co nabízí klasická verze, ale za novou zadní stěnou následuje korba dlouhá 110 cm. Pokud vyklopíte zadní čelo, což můžete učinit tlačítkem nebo dálkovým ovládáním, získáte dalších 60 cm k dobru.
Range Rover Pick-up
Kromě jiné karoserie přidal Startech také běžné tuningové úpravy typu o osm centimetrů širších blatníků, přepracovaných nárazníků, jiného výfuku, luxusního interiéru a disků o velikosti 23 palců.
Range Rover Pick-up
O pohon se samozřejmě stará přeplňovaný pětilitrový osmiválec, který vyprodukuje 387 kW (526 k). Tento superluxusní pick-up tak zvládne stovku za 5,3 s a v rozletu ho utne omezovač na klasické hodnotě 250 km/h.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz