Rolls-Royce vévodí dubajské mezinárodní automobilové přehlídce

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Autorevue.cz

Rolls-Royce se na právě probíhajícím autosalonu v Dubaji pochlubil prodejními výsledky. Na Středním východu si jeho vozy zakoupilo o 30 procent více zákazníků ve srovnání se stejným obdobím v roce 2010. A prodeje luxusních vozů se soškou Flying Lady (Okřídlené dámy) na kapotě rostou podobně i v dalších částech světa.

Torsten Müller-Ötvös, šéf Rolls-Royce Motor Cars, k tomu v Dubaji řekl: „Oblast Zálivu je pro nás důležitá, je to klíčový trh pro Rolls-Royce. A jsme rádi, že prodeje našich vozů zde stoupají tak významným způsobem.“

Na autosalonu v Dubaji Rolls-Royce představuje své klíčové modely. Třeba nejnovější přírůstek do rodiny luxusních vozů RR, prodloužená varianta modelu Ghost, zde slaví svůj středovýchodní debut.

Je tu i „plnokrevník“ Phantom Coupé. Tento vůz vzdává osobitým způsobem poctu sportu králů – dostihovým závodům. Unikátní intarzie v tomto autě je totiž složena z 35 barev dresů jockeyů, kteří zvítězili na nedávném týdnu dostihových závodu Glorious Goodwood. Podle představitelů RR by právě tento model měl zaujmout zákazníky v Dubaji, protože zde je mnoho lidí, kteří koně závodní koně chovají a milují.

To vznik modelu Riviera Phantom Drophead Coupé pro Dubaj zase inspiroval elegantní svět luxusních jachet. Na jeho vzhledu se to projevilo například použitím palety „mořských“ barev a výběrem těch nejjemnějších látek na potahy.

Během úvodního dne autosalonu byla také představena soška Spirit of Ecstasy, která byla posázena diamanty. Vytvořilo ji jordánské klenotnictví Mouawad a byla oceněna na 250 000 dolarů. Byla vytvořena u příležitosti oslav stého výročí Flying Lady.