Marsovské vozítko Curiosity na sobě nese řadu snímkovacích kamer, jejichž výstupy následně řídící středisko skládá do komplexních fotografií. Ty pak mají díky vysokému počtu obsažených pixelů vynikající jemnost a detail. Společnost Bentley, která ve svých reklamních kampaních na luxusní vozy ráda experimentuje, se proto rozhodla podobnou technologii také využít.
Bentley díky technologii skládání snímků vytvořila 53gigapixelový snímek, jehož postupným zoomováním lze přiblížit obrazovku až do interiéru vozu (Bentley Mulsanne), který po mostu projíždí. Vůz je od fotoaparátu vzdálen 700 metrů a obří snímek podle automobilky vznikl složením celkem 700 snímků postupným posouváním ohniskové vzdálenosti.
Kampaň se jmenuje „Look Closer“ a lze ji vyzkoušet zde.
reklama Bentley s fotografickou technologií NASA | V půlce přibližování se objeví luxusní Bentley Mulsanne