Marqueseho video má na YouTube našlápnuto na 45 milionů shlédnutí, jen během čtyř dnů ho shlédlo více než 1,5 milionu lidí. Jde o neupravovaný materiál, tanec probíhal v reálném čase. Reakce by se daly shrnout pod prostý komentář „ohromující“.
Devětadvacetiletý kalifornský rodák ve svém krátké biografii řekl, že se o tanci poprvé dozvěděl, když chodil do školy v Indianě. Viděl prý dovednosti tanečníků a rozhodl se, že i on ze sebe dostane maximum.
Po střední škole nastoupil Marquese do armády k námořnictvu, ale přiznává, že mu působilo problémy, když byl dlouho bez tancování. Skončil tedy aktivní vojenskou službu a rozhodl se pro taneční kariéru. Dnes pravidelně vystupuje na basketbalových zápasech, všimla si ho televizní talkshow a stals e tváří kampaně na – jak jinak – robotický vysavač. Marquese účinkuje také v reklamě na Peugeot 208.