Twitter chce rozjet online prodej, najal kvůli tomu ex-šéfa Ticketmasteru

Twitter najal Nathana Hubbarda, někdejšího šéfa Ticketmasteru, aby rozjel na sociální síti online shopping. Novou posilu ve společnosti potvrdil Adam Bain z vedení Twitteru. Hubbard má zaměřit na maloobchodní podnikatele, kteří využívají Twitter.
V tomto okamžiku není úplně jasné, jakou podobu by měl zamýšlený online shopping na Twitteru vlastně mít, tedy zda půjde o nějakou formu speciální platební Twitter karty, nebo zda se bude jednat o službu postavenou na principu aplikace Chirpify.
Twitter chce za pomoci Hubbarda vstoupit do oblasti, ve které ve Spojených státech dominují Amazon a eBay. Finančním cílem projektu je dosáhnout už příští rok prodejů v hodnotě jedné miliardy dolarů, a to na trhu, kde by se do roku 2017 mělo točit 370 miliard dolarů.
Nathan Hubbard oznámuje svůj nástup k Twitteru:
To me, Twitter is a cardiogram of the passion of the live moment. So I'm excited to announce I've joined the flock as Head of Commerce!
— Nathan Hubbard (@NathanCHubbard) August 27, 2013