Nový vzhled, který se zatím zobrazuje malému okruhu vybraných uživatelů, zahrnuje širokou fotografii na vrchním okraji stránky a menší profilový obrázek v levém horním rohu, což uspořádání velmi podobné Facebooku, píše server Mashable.com.
Také uspořádání jednotlivých příspěvků se dočká změny. Twitter upouští od přísně vertikálního uspořádání příspěvků a také umožní uživatelům zvýraznit vybrané zprávy. To také znamená odklon od dosavadního výhradně chronologického řazení příspěvků.
Sociální síť připravované změny běžně testuje na menším vzorku uživatelů. Experimenty obvykle zahrnují malou a náhodně vybranou skupinu lidí.
Twitter, který se svými 241 miliony uživatelů dosahuje asi pětiny velikosti Facebooku, na letošek slibuje velké změny. To by mělo přilákat nové uživatele a také přimět ty současné, aby Twitter využívali častěji.
V posledních měsících se Twitter potýká s nízkým zájmem o svou službu. Zatímco ve třetím čtvrtletí loňského roku rostl počet uživatelů o 39 procent, v posledním čtvrtletí tempo růstu zpomalilo na 30 procent. K tomu se přidal mírný pokles četnosti užívání sítě – ze 159 miliard prohlédnutí ve třetím kvartálu na 148 miliard na konci roku.