UPC dál roste, nabírá zákazníky s připojením internetu i televize

web UPC

web UPC Zdroj: msc

ČTK
Největší tuzemská kabelová firma UPC zvýšila ve druhém čtvrtletí celkový počet uživatelů svých služeb o dvě procenta na 1,209 milionu. Meziročně rostl počet uživatelů televize i internetu. Množství uživatelů televizních služeb se meziročně zvýšilo o 23 900 na 479 tisíc zákazníků. Počet internetových přípojek stoupl o 12 100 na 460 500 připojených.

Růstu v oblasti internetu pomohlo loňské zvýšení rychlosti až na 300 Mbit/s. U televizních služeb bylo divácky atraktivní zavedení zpětného zhlédnutí pořadů až sedm dní dozadu.

„Letos jsme přichystali zavedení mnohých novinek a inovací a také modernizaci a zpřístupňování našich digitálních služeb v dalších lokalitách. Věřím, že také budeme těžit z probíhající integrace, zejména z výměny osvědčených postupů, což nám umožní posilnit konkurenceschopnost naší sjednocené společnosti na obou trzích,“ uvedl pověřený generální ředitel UPC v ČR a na Slovensku Martin Miller.

Investice do modernizace sítě

Během uplynulého období společnost UPC výrazně investovala do modernizace sítě a pokrytí domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu. Firma modernizovala síť a poskytované služby například v Hulíně a Holešově na Zlínsku, v Karlových Varech, v Náchodě, Chrudimi, Mohelnici, Šternberku a Lipníku nad Bečvou, v Pelhřimově a Domažlicích nebo v Ústí nad Labem. Celkově dosáhl počet domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu UPC v České republice 1 396 700, což znamená meziroční nárůst 67 700 domácností.

UPC patří mezi největší poskytovatele TV, internetových a telefonních služeb v České republice a Slovenské republice. Firma na obou trzích pokrývá téměř dva miliony domácností, které celkově využívají 1,6 milionu služeb. UPC v České a Slovenské republice je součástí společnosti Liberty Global. Největším konkurentem UPC je operátor O2 se svou internetovou televizí O2 TV a internetovým připojením xDSL.