Volaný bar je nedostupný
„Volané číslo neexistuje,“ zklamal záznamník na druhém konci telefonu každého, kdo se chtěl ještě před dvěma dny dovolat do poloviny barů a kaváren uvedených na webových stránkách píseckého informačního systému cestovního ruchu icpisek.cz.
Lidé z jiných měst to nechápou. „Když jsem organizoval nedávno sraz třídy v Písku, chtěl jsem zarezervovat bar, kam jsme chodívali. Bohužel jsem se tam nedovolal. Zrovna na stránkách města bych to nečekal,“ říká František Zejer z Krumlova.
Aktualizaci kontaktů na webových stránkách infocentra by měli hlídat jeho zaměstnanci. Za opravy však neodpovídá žádný konkrétní pracovník. „Dělají ji jednou ročně před zahájením turistické sezony. Vzhledem k tomu, že ale dochází k časté změně provozovatelů barů, může se stát, že některá telefonní čísla aktualizovaná nejsou,“ míní mluvčí města Roman Ondřich.
Jenže někteří provozovatelé ani netuší, že je jejich podnik s telefonem na pevnou linku na stránkách uvedený. Třeba majitel RX2 baru Radek Kodl. „Pevnou v barech vůbec nemám. Netuším, kde se tam vzala tato informace. Já nikam nic nezadával,“ říká. Chyba na internetu mu vadí, řešit to ale nijak nebude. Kontakt má uvedený na dveřích podniku.
Volající nepochodí ani v Mléčném baru. Ten změnil majitele a dnes je na jeho místě fast food. Kontakt ale zůstal na původního vlastníka.
Město prý vzniklý omyl napraví. „Infocentrum začne během května fungovat v nových prostorách Sladovny Písek o.p.s. Navrhnu tento podnět ředitelce Sladovny a pokusíme se problém vyřešit,“ slibuje mluvčí města Roman Ondřich.
Podle něj by bylo nejlepším řešením, kdyby tuto záležitost měl na starosti konkrétní pracovník, který by kontakty průběžně aktualizoval.