WebExpo 2012 ve znamení obchodních příležitostí

WebExpo

WebExpo Zdroj: WebExpo

.
Budování a růst nového projektu nebo firmy je cestou bohatých zkušeností i úskalí. Existuje máloco lepšího, než když vám specialisté mohou během okamžiku předat to nejcennější, na co si museli přijít sami a v průběhu velmi dlouhé doby vlastního růstu. Jsou to informace, jež mají těžko vyčíslitelnou hodnotu a stojí za dalším úspěšným krokem nejen ve světě businessu i podnikání. A právě toto hodnotné know-how můžete získat díky konferenci WebExpo Prague 2012 - Business.

Kdo na WebExpo Business nesmí chybět

Firmy, které to s online podnikáním myslí vážně a chtějí úspěšně těžit z potenciálu sociálních sítí. Dále pak firmy, projekty i podnikatelé, co chtějí pomocí internetu i sociálních sítí (ještě lépe) vydělávat, protože WebExpo 2012 Business letos nabízí hlubší a zejména praktický vhled zkušených expertů do problematiky propagace, investic, úspěšnosti i měřitelnosti v prostředí webu a sociálních sítích. Právě sociální sítě jsou v českých vodách neustále na vzestupu a z pohledu mnoha firem i businessu zdaleka neprobádaným oceánem nekonečných možnosti. Účastníci konference se mohou těšit na české průkopníky v této oblasti, kteří přináší užitečné poznatky včetně případových studií ze světa Social Media. Patří mezi ně např. Adam Zbiejczuk (BabelGuide.com) nebo Eliška Hutníková (H1.cz). Tipy jak měřit v penězích ROI (návratnost investic) svých aktivit na webu a sociálních sítích pak dostanou od Vojty Ročka (Keboola).

Povinnou účast by měli mít všichni, jejichž náplní je poskytování služeb, zajímá je širší pohled na internetovou komunikaci, např. v podobě digitální strategie, a touží po zdokonalování nabízeného servisu zákazníkům. Na své si přijdou freelanceři a projektové týmy firem zajímající se o nové možnosti ověřeného interního fungování, ať už se jedná o agilní techniky, boj s prokrastinací za pomocí osobního rozvoje nebo účinně aplikovanou a v ČR poměrně novou metodiku modelu řízení svobody v práci. Letošním hitem v oblasti propagace v médiích a upevňování pozice na českém trhu bude pravděpodobně přednáška Marka Prchala s kontroverzním názvem Jak být slavný, i když neumíte nic. Za zvláštní zmínku pak stojí také vystoupení Jana Vlčka (Gameful Studio), který rozčeří vody kolem stále populárnější gamifikace coby prospěšného trendu nejen pro stabilní online podnikání.

Zelená podnikání a Startupům

Ke zvučným jménům celého WebExpa nepochybně patří Ash Maurya (SPARK59), autor knížky Running Lean. Ve své přednášce bude zaměřený na prosperující a jím prověřenou metodiku úspěšného uvádění produktů na trh. Dalším neméně zajímavým zahraničním hostem a hvězdou WebExpa bude Alistair Croll s komplexní přednáškou o využití dat pro rychlejší expanzi firmy, výhodách startupu a jak je využít, ustanovení vhodné firemní metriky a příkladech malých a velkých společností, které úspěšně rozjely svůj business. Veškeré přednášky v angličtině budou tlumočeny do češtiny.
Na konferenci nebude tradičně chybět ani podnikatel John Vanhara, který nadále úspěšně vede business shipito.com se základnou v USA. Pomocí prezentace založené na osobní zkušenosti i přístupu otevírá dveře do světa zkušeností nejen samotným freelancerům a startupům, ale i větším firmám. O své cestě do světa podnikání budou také mluvit Jakub Rož (Flow Media) s projektem myschoolnetbook.com a Petr Olmer (GoodData). Právě tyto přednášky by mohly být zajímavou motivací a užitečnou příručkou pro všechny startupové projekty s touhou růst lokálně i globálně. Praktickou ukázkou mezinárodně úspěšného startupu, který své know-how hodlá prostřednictvím WebExpo předat dále, bude online aplikace Tripomatic od společnost Two Bits.

Internetový marketing je nejen stále v kurzu, ale velmi dynamické a neustále rozšiřující se pole nových možností. A ty na WebExpo 2012 Business znázorní specialisté z předních firem. Konkrétně budou představeny užitečné tipy pro novou strategii vytváření kvalitního obsahu od Pavla Ungra (H1.cz), ukázky Martina Snížka (Optimics) na zvyšování výkonnosti webu a A/B testování na známém online eshopu Mall.cz nebo praktické podněty od Matěje Nováka (Centrum Holdings), jak začít vydělávat na internetové reklamě.

Ve správný okamžik na správném místě

WebExpo letos doslova koncentruje inovativní myšlenky, užitečné tipy, nové metody, techniky i varování a zejména zajímavé lidi z různých oblastí za účelem využití šancí, které nabízí – až už se jedná o pracovní možnosti, obchodní příležitostí, formování nápadů i startupů nebo projektové týmy či nově uzavřená obchodně-pracovní partnerství. Právě propojování specialistů z různých oblastí umožňuje další růst nejen na poli českého trhu. To všechno se bude letos dít od 20.9 do 22. 9. 2012 a vy stále ještě můžete být u toho.