Vyprodávat v Česku stadiony na esport turnaje? Chce to čas, říká Hájek z Kia Czech

Manažer komunikace automobilky Kia Julius Hájek

Manažer komunikace automobilky Kia Julius Hájek Zdroj: archiv

Soutěžní hraní počítačových her neboli esport je trhem s odhadovanou hodnotou 1,3 miliardy dolarů a skoro 600 miliony diváky. Největší a nejrychleji rostoucí platformou pro elektronické sporty je hra League of Legends. Partnerem evropské ligy v této hře je už pět let automobilka Kia. Ta teď navíc vstupuje do světa českého esportu partnerstvím s herním týmem eSuba a portálem TryHard.cz 

Jak se liší úroveň českého e-sportu od toho evropského a s jakým rozpočtem týmy jako je eSuba operují? 
Nejen to se dozvíte v dnešním díle podcastu Business Club, jehož hostem je manažer komunikace automobilky Kia Julius Hájek. 

Tento díl vznikl v rámci spolupráce se firmou Kia Czech.