Český zákazník je zmlsaný, tvrdí spoluvlastník V-Sharp Ventures Michal Menšík | E15.cz

Český zákazník je zmlsaný, tvrdí majitel start-upu DoDo Michal Menšík

Daniel Novák

Na sklonku minulého roku přinesl deník E15 jako první zprávu, že řetězec Tesco rozprášil svou flotilu pro rozvoz z e-shopu a logistiku kompletně svěřil start-upu DoDo ze skupiny V-Sharp Ventures. To je před uzavřením podobných dohod s dalšími provozovateli hypermarketů a očekává příchod investora. „Díky aktuální investici se chceme dostat i do evropského měřítka,“ říká Michal Menšík, spolumajitel V-Sharp Ventures.

Přepravě zboží z e-shopu se věnují velcí logističtí hráči, často z řad nadnárodních koncernů. Co do této sféry může vnést start-up jako DoDo?

Zaměřujeme se na segment, kterému se říká poslední míle (poslední úsek cesty z e-shopu k zákazníkovi - pozn. aut.). Jde o správný mix objednávek. Například jídla a potraviny mají určité špičky. Pak jsou tam přes den určité chvíle, kdy auta nemají co vozit. Se správným vyvážením jsme schopni dosáhnout větší efektivity.

Poslední míle je pro přepravce nákladná záležitost. Už jste v plusu?

Pokračování článku patří k prémiovému obsahu E15
fotoRoční předplatné1899 Kč
Ušetříte 489 Kč oproti měsíčnímu předplatnému
Objednat
fotoČtvrtletní předplatné499 Kč
Ušetříte 98 Kč oproti měsíčnímu předplatnému
Objednat
fotoMěsíční předplatné99 Kč
Cena 99 Kč platí pro první měsíc pro nové předplatitele. Další následující měsíc stojí 199 Kč.
Objednat
fotoDarujte roční předplatnéNáhled předplatného1899 Kč Objednat
Firemní předplatné
Roční licence pro firmy a instituce
Printová verze E15
Předplatné printového deníku E15
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!