Český zákazník je zmlsaný, tvrdí majitel start-upu DoDo Michal Menšík

Michal Menšík

Michal Menšík Zdroj: Michaela Szkanderová

Michal Menšík
Michal Menšík
Michal Menšík
Michal Menšík
Michal Menšík
6
Fotogalerie

Na sklonku minulého roku přinesl deník E15 jako první zprávu, že řetězec Tesco rozprášil svou flotilu pro rozvoz z e-shopu a logistiku kompletně svěřil start-upu DoDo ze skupiny V-Sharp Ventures. To je před uzavřením podobných dohod s dalšími provozovateli hypermarketů a očekává příchod investora. „Díky aktuální investici se chceme dostat i do evropského měřítka,“ říká Michal Menšík, spolumajitel V-Sharp Ventures.

Přepravě zboží z e-shopu se věnují velcí logističtí hráči, často z řad nadnárodních koncernů. Co do této sféry může vnést start-up jako DoDo?

Zaměřujeme se na segment, kterému se říká poslední míle (poslední úsek cesty z e-shopu k zákazníkovi - pozn. aut.). Jde o správný mix objednávek. Například jídla a potraviny mají určité špičky. Pak jsou tam přes den určité chvíle, kdy auta nemají co vozit. Se správným vyvážením jsme schopni dosáhnout větší efektivity.

Poslední míle je pro přepravce nákladná záležitost. Už jste v plusu?

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!