V současnosti se call centra podílí na polovině všech obchodů společnosti, ročně zprostředkují přes 80 tisíc prodejů a výkupů vozů. "Počet vyřízených hovorů roste zhruba o desetinu ročně. Letos se dostaneme už na 3,5 milionu telefonátů. Call centrum je díky padesátiprocentnímu podílu na businessu celé skupiny klíčovým faktorem našeho úspěchu na středoevropském trhu," uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti Aures Holdings, která síť AAA Auto provozuje.
Call centra obsluhují zákazníky značek AAA Auto, Mototechna, Mototechna Premium, Mototechna Classic a 1.auto Diskont. Součástí služeb je sjednávání úvěrů pro nákup vozů na splátky a péče o zákazníky. První call centrum otevřelo AAA Auto před 20 lety.
AAA Auto provozuje síť 45 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Je součástí skupiny Aures Holdings, kterou majoritně vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Letos očekává prodej 84 tisíc aut.