Jaroslav Bukovský: Kolik vydělají největší akciové brandy Wall Street. Dojde na slzy?

Investoři na Wall Street bývají posedlí hledáním Svatého grálu v podobě ultralevné akcie firmy s pohádkovými zisky, na kterou se z nějakého důvodu mezi nebesy a zemí zapomnělo. Nakonec to ovšem dopadne jako vždycky: Žádnou neobjeví, anebo ji vyhodnotí jako příliš riskantní podnik a zajdou si přečíst mainstreamové menu s hotovkami. To v této éře bývají primárně technologické giganty, na nichž obratní investoři se šestým a dalšími vyššími smysly dokáží vzhledem k vrabčím cenovým pohybům vydělat i podstatně více než na akciových holubech na střeše.
Hotovkové menu není složité ani nepřekvapuje. Občas přitom není od věci podívat se na notoricky známé burzovní brandy a předestřít si nikoli jejich růstový prostor v příštích několika hodinách, ale třeba v ročním horizontu. Lidově řečeno spočítat si, kolik lze do roka a do dne vydělat na nejoblíbenějších akciích, které současná Wall Street nabízí. Tedy v první řadě na Tesle, Applu, Amazonu, Microsoftu či Metě. Jak velkou radost takový velikonoční košík za rok investorům nadělá a není náhodou už pod cenovým zenitem? Rovnou prozraďme, že rozdíly v růstových potenciálech jsou značné.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.
Vyzkoušet za 1 Kč Více informací