Jaroslav Bukovský: Sázka na dalších čtvrt milionu procent aneb vyděláváme na metaverzu

Metaverse není jednoduché zcela pochopit, není to ovšem ani třeba, stačí sledovat obrovské toky peněz, které do budoucího byznysu plynou od lidí, kteří už v minulých dekádách dostatečně prokázali, že velice dobře ví, co se stane zítra. J

Metaverse není jednoduché zcela pochopit, není to ovšem ani třeba, stačí sledovat obrovské toky peněz, které do budoucího byznysu plynou od lidí, kteří už v minulých dekádách dostatečně prokázali, že velice dobře ví, co se stane zítra. J Zdroj: Decentraland

Metaverse
Metaverse
Metaverse
4
Fotogalerie

Psal se rok 1990 a na burzu vstoupila firmička Monster, která tehdy nabízela chutné ovocné džusy. Stalo se tak jen tři roky poté, co rakouský obchodník Dietrich Mateschitz uvedl na trh nápoj prazvláštní chuti provokativně pojmenovaný Red Bull. Energetické nápoje se posléze staly kultem, který Monster využil bezezbytku. 

Jeho akcie jsou dnes o 260 tisíc procent, ano, skutečně o více než čtvrt milionu procent, výše než v roce 1990 a jsou nejvýkonnějšími akciemi uplynulých tří dekád. Důvod? Investoři stáli u zrodu nového trhu, nové části ekonomiky, která se dokázala úspěšně etablovat a stabilně vydělávat miliardy. Proč o tom mluvíme?

Něco obdobného se děje i dnes. Namísto energy drinků se nový směr jmenuje metaverzum. Proč má šanci okopírovat story kofeinových drinků a na jaké akcie má smysl v „novém věku“ sázet? Navíc jsou mnohdy k mání s krásnou slevou. 

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!