Od 4. dubna začnou všechny žluté autobusy jezdit pod značkou RegioJet. „Cílem je další růst jak v Česku, tak zejména na mezinárodních trzích. Proto se chceme prezentovat jako jednotná středoevropská síť autobusových a vlakových spojů a chceme to dělat pod marketingovou značkou RegioJet, která nám bude zejména na zahraničních trzích silnou oporou,“ uvedl mluvčí Aleš Ondrůj. Síť vlakových a autobusových spojů má mít v budoucnu potenciál přepravit ročně 15 až 20 milionů lidí.
Autobusy budou sice jezdit pod jednou značkou, budou se pod ní prezentovat navenek, nadále však zůstanou dvě oddělené společnosti Student Agency a RegioJet. Zatímco Student Agency bude zaštiťovat české a mezinárodní linky z Česka, firma RegioJet bude nadále zajišťovat železniční dopravu a vnitrostátní autobusovou dopravu na Slovensku včetně linky z Bratislavy do Vídně. Pod značkou Student Agency nadále zůstane například prodej letenek či prodej pracovních a jazykových zahraničních pobytů.
Jančura čeká růst v zahraničí
Společnost předpokládá v nejbližší době růst na Slovensku a dalších zahraničních trzích, protože český trh už je velmi saturovaný. Z celkového počtu cestujících svezly loni autobusy na českých vnitrostátních linkách přes 5,5 milionu lidí. Místo otevírání nových linek se dopravce soustředí spíše na posilování stávajících.
Na Slovensku chystá otevírání nových linek, termíny závisí na rychlosti administrativních záležitostí. Na mezinárodních linkách posiluje nejžádanější destinace, jako je Vídeň, Berlín či Budapešť. Od dubna také začne na své spoje postupně nasazovat 45 nových autobusů.