Neobvyklé byly pouze letošní peripetie fondu dopravy s hledáním distributora známek. Po dvou neúspěšných tendrech, které měly přinést značnou úsporu za distribuci, vše skončilo opět v rukou České pošty a jejích subdodavatelů firmy MTX a Autoklubu Bohemia Assistance. Otevřené soutěže totiž musely být zrušeny, neboť se do nich přihlásil pouze jediný účastník, právě konsorcium zmíněných společností.
Ačkoliv fond původně očekával cenu za distribuci ve výši 320 milionů korun, bude muset zaplatit přes 360 milionů. Nově si do smlouvy alespoň prosadil povinnost pro prodejce nabídnout známky i přes internet. O známky je přitom mezi řidiči stále větší zájem, za což mimo jiné mohou přírůstky dálniční sítě. Ročních kuponů se ke konci října prodalo 1,98 milionu, což je o 40 tisíc více než loni.