„Čekáme nyní na finální povolení od Drážního úřadu, kterému postupně předkládáme nezbytné podklady k rozhodnutí,“ uvedl majitel železničního dopravce Leoš Novotný.
Pokud vše dopadne podle jeho představ, vyjede první zlatočerný vlak s cestujícími příští středu dvě minuty po jedné hodině odpolední z Prahy a pět minut po páté hodině odpoledne v opačném směru z Bohumína. Společnost ale zatím neoznámila ceny, za které bude na této trati jezdit. Kompletní ceník chce představit prvního listopadu.
Celkem společnost od sedmého listopadu do devátého prosince plánuje provozovat v každém směru dva spoje. První pár vlaků vyjede brzy ráno a druhý bude jezdit odpoledne. Od nového jízdního řádu na trase, na které už nyní o cestující soupeří České dráhy a společnost RegioJet brněnského podnikatele Radima Jančury, zvýší Leo Express počet spojů na osm v každém směru.
Odjezdové časy vlaků Leo Express Praha - Bohumín
04:29+ | 06:29 | 08:29 | 10:29 | 12:29 | 14:09 | 16:09 | 18:09 | 20:09++ |
Odjezdové časy vlaků Leo Express Bohumín - Praha
04:22+++ | 06:22 | 08:15 | 10:15 | 12:15 | 14:15 | 15:22++++ | 16:22 | 18:22 |
+Jede v pracovní den
++ Jede v pátek a v neděli
+++ Jede v pracovní den a v sobotu
++++ Jede v neděli
Zdroj: Leo Express
Firma kromě provozu na trati mezi Prahou a Ostravou chystá vstup i na další dálkové tratě v Česku, zejména na trasu z Prahy do Českých Budějovic nebo na trať mezi Prahou a Chebem. Do nákupu a vybavení vlaků chce Leo Express v příštích pěti letech investovat 7,25 miliardy korun.