„Hlavním přínosem jsou nové vlakové spoje na Slovensko, výrazný růst jsme zaznamenali od spuštění druhého páru spojů v únoru,“ uvedla mluvčí firmy Petra Valentová. Firma posílá vlaky z Prahy do Prešova a Košic, odkud pokračují autobusy na Zakarpatskou Ukrajinu.
Vlakových linek se týká chystané výrazné zahuštění jízdního řádu – a tím i konkurenčního prostředí – mezi Prahou a Ostravou. Leo Express bude od 1. června vypravovat navíc jeden večerní pár vlaků. Z Ostravy bude spoj vyjíždět denně pět minut před osmou, do Prahy dorazí půl hodiny před půlnocí. Půjde o poslední přímý spoj v tomto směru. Opačným směrem vyjede nový spoj z Prahy ve 20.52 hodin. Jízdenky jsou již v prodeji.
„Současně s večerními spoji zavedeme pilotně novou službu, a to odvoz cestujících z nádraží až domů zdarma,“ doplnila Valentová. Odvoz bude ale zatím dostupný jen v Praze a Ostravě a bude se týkat pouze cestujících dvou vyšších tříd.
Leo Express rovněž výrazně mění tarify. Zrušil například pětinovou zákaznickou slevu, místo toho zavedl stejnou slevu na zpáteční jízdenku a snížené jízdné pro skupiny. Po vzoru leteckých společností mohou rovněž cestující nově sbírat míle.