Národní dopravce linku spustil ve spolupráci s Korean Air v červnu 2013 a podle Řehoře od té doby prodělala 250 milionů korun. Loni v říjnu se zástupci ČSA a Korean Air dohodli na nových parametrech spolupráce. Nově má linka příznivější odletové časy pro korejský trh.
„Oba partneři se domluvili na nové formě sdílení kódů i velikosti sdílené kapacity a dalších obchodních úpravách,“ doplnil mluvčí ČSA Daniel Šabík. Podle něj u každé nové dálkové linky trvá minimálně rok, než začne přinášet zisk. V posledních týdnech prý spoj vykazuje průměrnou obsazenost přes devadesát procent. Průměrná obsazenost všech letadel na Ruzyni byla přitom v prvním čtvrtletí 71 procent.
Vedle podzimní změny modelu spolupráce se soulské linky týkala i zimní pomoc akcionářů firmě. Aeroholding a Korean Air nalily do ČSA společnými silami přes 11 milionů dolarů. Korejská pomoc měla přitom formu slevy na nájmu za letoun A330, kterým ČSA mezi Prahou a Soulem létají. Na podzim se pražské letiště dočká i spojů do Pekingu.