Před RegioJetem dopravu na trati zajišťovaly státní ZSSK. RegioJet na jižním Slovensku provozuje vlakové soupravy Talent kanadského výrobce Bombardier, denně vypraví přes 50 spojů. Firma mimo jiné na trase zřídila dvě záchytná parkoviště, aby do vlaků přilákala motoristy.
Zájem slovenských pasažérů přitom mírně překonal zájem cestujících o domácí spoj RegioJetu na trati z Prahy na Ostravsko. Tady firma loni odvezla za celý loňský rok 1,13 milionu pasažérů.
Modely provozování vlaků v obou zemích jsou ale odlišné a těžko se srovnávají. V České republice provozuje Jančurova společnost pouze nedotované vlaky a nese tak veškeré komerční riziko. Na Slovensku jezdí na základě smlouvy s tamním ministerstvem dopravy pod dotačním deštníkem. Ten má zajištěn až do roku 2020.
Vlakové spoje firma doplňuje linkami žlutých autobusů, které vlaky krmí. Do dotované dopravy by RegioJet rád pronikl i v tuzemsku. Jako jeden ze dvou účastníků soutěže bojuje v pilotním tendru na dotované rychlíky Ostrava – Opava – Krnov – Olomouc.