Nebezpečí hrozí třeba na hraničním mostě na dálnici D8 nebo na dálničním obchvatu Prahy nad Počernickým rybníkem a tratí na Běchovice. Ocelové desky ve tvaru dvou do sebe zapadajících hřebenů se táhnou přes celou šířku mostu. Ocel překrývá dilatační mezeru mezi mostem a pevnou zemí, která se při změnách teplot zmenšuje, nebo zvětšuje. Šrouby držící desky se lámou, desky se mohou uvolnit a vzpříčit.
„Reklamujeme tím způsobem, že se snažíme v současné době dát veškeré podklady k tomu, abychom ohlásili tento výrobek jako nebezpečný na Českou obchodní inspekci, aby nařídila odstranění výrobku ze stavby,“ popsala Radiožurnálu postup kontrolorů ŘSD jejich ředitelka Miloslava Pošvářová. Výměna všech desek na jednom mostě by stála řádově desítky milionů korun.