Jak úspěšná německá společnost Foodist roste i šetří s IP telefonií od NFONu

Zdroj: NFON

Zastaralé technologie mohou výrazně brzdit růst i potenciál firmy. Na konkrétním příkladu německé společnosti Foodist zjistíte, jak dnes vypadá efektivní firemní telekomunikace i jak lze ušetřit díky inovacím starých komunikačních systémů. 

Jak firma Foodist podniká a jak k NFONu přešla

Foodist se orientuje na špičkové potraviny, které dodává na stoly gurmánů několika evropských zemí. Celý nákup přitom probíhá pomocí online platformy. Se sítí, čítající již přes 600 000 zákazníků, je pro společnost klíčové každého z nich efektivně obsloužit v co nejkratším čase.

K úspěchu nyní již poměrně velké společnosti, která začala roku 2012 jako startup o dvou mužích, napomáhá kromě řady správných obchodních rozhodnutí i efektivní komunikace – včetně inteligentní platformy. Odborníci z Foodist musí být neustále v kontaktu s dodavateli delikates i se svými zákazníky, kteří potřebují radu či podporu během nákupu i po něm. 

Původní, těžko škálovatelná infrastruktura pobočkové ústředny PBX s drahým provozem brzy přestala firmě stačit. Její vedení se proto rozhodlo sáhnout po tom nejmodernějším řešení, které navíc flexibilně roste spolu s podnikem: zvolili si systém Cloudya od NFONu.

IP volání místo PBX? Řešení má jméno Cloudya

Rostoucímu podniku pro milovníky kvalitního jídla plně vyhovoval i fakt, že místo nákupu a správy drahého hardwaru stačilo jednoduše aktivovat nový systém, protože všechna potřebná zařízení dodal NFON. Na bázi měsíčních plateb navíc Foodist získal technickou podporu v případě potíží a zároveň jistotu bezpečně uložených firemních dat v důkladně zabezpečeném cloudu. 

Jaké další výhody Foodist nyní čerpá z přechodu z tradiční technologie PBX na systém Cloudya?

  • Šetří spoustu místa, kterou by jinak zabraly objemné serverové skříně.
  • Nemusí vynakládat finance na technické vybavení a na správu vlastního řešení.
  • Zaměstnanci jsou dostupnější svým klientům díky přístupu k systému kdykoliv, odkudkoliv a z libovolného zařízení, ať už se jedná o mobilní telefon, tablet nebo notebook.
  • O veškerý potřebný hardware i jeho údržbu se stará NFON, který navíc garantuje 99,9% dostupnost platformy.  

Systém si díky jeho jednoduchosti a přehlednosti mohou ve firmě snadno spravovat sami. Několika kliknutími tak lze kdykoliv přidat či odebrat uživatele, nastavit přesměrování nebo například faxovat.

Jak poslat fax z mobilu? Odpoví vám Cloudya

Se systémem Cloudya je nyní tým Foodistu plně mobilní. Po přechodu na cloudovou telefonii si firma chválí i skutečnost, že se nemusí starat o aktualizace a neustálé nákupy nových zařízení. Může se tak soustředit na jádro svého byznysu, čímž zase příště potěší chuťové pohárky svých zákazníků.

Tak, jako NFON Cloudya pomáhá německé firmě Foodist, dokáže pomoci i libovolnému českému startupu. To platí i pro podniky se specifickými požadavky, jakými jsou například provozovatelé ubytovacích služeb či restaurací, potravinářské firmy nebo call centra. O maximálně hladký přechod na IP telefonii se stará Nconnect Voice, jenž umožňuje integrovat starší PBX systém do NFON sítě a celou firemní telefonii řešit jednotně v prostředí přehledné aplikace.

Chcete i vy ve firmě ušetřit a přitom zefektivnit systém telekomunikace? 

Nechte PBX minulosti a objevte s NFON Cloudya kouzlo IP volání kdykoliv, kdekoliv a z libovolného zařízení. Flexibilně a bez starostí.