Jiný pohled na šampionát: dopravce GEFCO rozvezl více než 200 tisíc reklamních předmětů | e15.cz

Jiný pohled na šampionát: dopravce GEFCO rozvezl více než 200 tisíc reklamních předmětů

E15 a byznys

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn

Transport maskotů hokejového šampionátu, stejně jako dalších 200 tisíc reklamních předmětů, zajistila logistická společnost GEFCO. Zadavatelem transkontinentální přepravy zásilek z Číny a Ruska je společnost Sportconcept, GEFCO přepravilo předměty na Slovensko a realizuje také jejich distribuci do míst konání mistrovství světa.

Medvědi i další předměty na Slovensko dorazili intermodální přepravou - dle destinace nakládky byli transportováni kombinací železniční a námořní přepravy z Číny, část předmětů na Slovensko dorazila letecky a po železnici z Ruska.

Pro zadavatele, společnost Sportconcept, realizuje GEFCO také distribuci předmětů do fanshopů a fanzón v Bratislavě i Košicích po celou dobu trvání šampionátu. „Reklamní předměty jsou distribuovány dle objednávek z našich skladových prostor v Senci,“ uvádí Roman Miklovič, senior business developer společnosti GEFCO, který se podílel na designu toků reklamních předmětů pro IIHF 2019. „Vše musí být přesné, aby v žádném z klíčových míst reklamní předměty nechyběly. Rozvoz je realizován vždy v čase před zahájením utkání a vstupem fanoušků do společných prostor,“ dodává Miklovič s tím, že právě v dodržení přesného časového harmonogramu je eventová logistika specifická.

Kromě maskotů šampionátu společnost GEFCO přepravila také hokejové dresy, mini hokejky, oděvy s logem Mistrovství světa, dále pak fanouškovské klobouky nebo třeba originální otvíráky na lahve ve tvaru hokejového puku, to vše s vlajkami států zápolících o titul mistrů světa.


Autor: E15 a byznys

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah