TOP ODPOVĚDNÁ FIRMA PRO ŽENY: Vyberte firmu, která je nejvstřícnější ke svým zaměstnankyním | E15.cz

TOP ODPOVĚDNÁ FIRMA PRO ŽENY: Vyberte firmu, která je nejvstřícnější ke svým zaměstnankyním

TOP ODPOVĚDNÁ FIRMA PRO ŽENY: Vyberte firmu, která je nejvstřícnější ke svým zaměstnankyním
Vítězové loňského ročníku soutěže Byznys pro společnost, jehož je TOP odpovědná firma a kategorie TOP odpovědná firma pro ženy součástí.
• 
ZDROJ: Byznys pro společnost

Deník E15 vyhlašuje anketu „TOP Odpovědná firma pro ženy 2019“ o firmu, která v Česku nejlépe přispívá k úspěšnému uplatnění žen v zaměstnání, jejich rovnému odměňování a ke sladění jejich pracovní kariéry s péčí o rodinu. Odborná porota deníku E15 a platformy Byznys pro společnost vybrala pět společností, kterým se nejvíce daří využívat potenciálu žen. O vítězi ceny vyhlašované při udělování titulu TOP Odpovědná firma můžete rozhodnout i vy na webu E15 od 1. do 14. října.

Accenture

Globální společnost si vytkla jasný cíl: do roku 2025 chce mít ve společnosti rovné zastoupení mužů a žen a ve vedení firmy hodlá dosáhnout 25procentního zastoupení žen. V Česku to šlo hravě a toto kritérium už je splněno.

ExxonMobil

Společnost si zakládá hlavně na podpoře řady programů, které se zabývají situací zaměstnankyň. Setkání a workshopy se věnují profesnímu rozvoji žen, ale i slaďování rodinného a pracovního života a podporují rodiče před rodičovskou dovolenou, během ní a po ní.

L’Oréal

Společnost má nejen rozsáhlý program podpory zaměstnaných matek či žen na mateřské dovolené, ale myslí i na schopné a talentované zaměstnankyně, které by chtěly dosáhnout vyšších met – má pro ně speciální mezinárodní projekt.

Performia

Firma zaměstnává téměř výhradně ženy, takže přístup k genderové diverzitě je tu poněkud jiný než u jiných společností. Navíc společnost sama pořádá školení a semináře v oblasti lidských zdrojů, pravidla rovnosti má takříkajíc v malíčku.

Vodafone

Vodafone podporuje celkově otevřenost a rozmanitost. Není to jen strategie, jak získat a udržet talentované zaměstnance. Cílem podle firmy je, aby se lidé v práci cítili dobře bez ohledu na věk, pohlaví, sexuální orientaci či identitu nebo specifické potřeby.

 

 

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!