Accenture
Globální společnost si vytkla jasný cíl: do roku 2025 chce mít ve společnosti rovné zastoupení mužů a žen a ve vedení firmy hodlá dosáhnout 25procentního zastoupení žen. V Česku to šlo hravě a toto kritérium už je splněno.
ExxonMobil
Společnost si zakládá hlavně na podpoře řady programů, které se zabývají situací zaměstnankyň. Setkání a workshopy se věnují profesnímu rozvoji žen, ale i slaďování rodinného a pracovního života a podporují rodiče před rodičovskou dovolenou, během ní a po ní.
L’Oréal
Společnost má nejen rozsáhlý program podpory zaměstnaných matek či žen na mateřské dovolené, ale myslí i na schopné a talentované zaměstnankyně, které by chtěly dosáhnout vyšších met – má pro ně speciální mezinárodní projekt.
Performia
Firma zaměstnává téměř výhradně ženy, takže přístup k genderové diverzitě je tu poněkud jiný než u jiných společností. Navíc společnost sama pořádá školení a semináře v oblasti lidských zdrojů, pravidla rovnosti má takříkajíc v malíčku.
Vodafone
Vodafone podporuje celkově otevřenost a rozmanitost. Není to jen strategie, jak získat a udržet talentované zaměstnance. Cílem podle firmy je, aby se lidé v práci cítili dobře bez ohledu na věk, pohlaví, sexuální orientaci či identitu nebo specifické potřeby.