mBank přesune své call centrum do Prahy
Truhlář si od call centra v Praze slibuje lepší kontakt s potřebami klientů, kterým se bude banka přizpůsobovat. „Když nám bude více klientů volat, že nerozumí něčemu v naší nabídce, i když jsme si mysleli, že je vše srozumitelné, budeme to muset ještě zjednodušit,“ vysvětluje Truhlář.
Roman Truhlář: Letošní výsledky mBank budou příjemným překvapením
zahájila provoz na podzim roku 2007, první kvartální zisk ale vykázala až v letošním prvním čtvrtletí, kdy dosáhla hrubého zisku 20 milionů korun. V nedávném rozhovoru pro deník E15 Truhlář přiznal, že bezpoplatkové bance se špatně dostává z pořáteční ztráty, kterou vytvořila masivní marketingovou kampaní při vstupu na trhu na podzim 2007. Letošní hospodářský výsledek však podle Truhláře bude pro všechny příjemným překvapením.