Plán je součástí snahy nové Sazky vylepšit hlavní byznys spočívající v číselných loteriích. „Jednou z idejí je mezinárodní loterie, v níž by se jackpot sdílel s dalšími loteriemi. Mohli bychom pak generovat jackpoty, o kterých se dosud lidem určitě ani nezdálo,“ řekl deníku E15 šéf sázkové firmy Robert Chvátal. Jackpoty by tak mohly být vyšší než ty v posledních měsících u Sportky, které přesahovaly 200 milionů korun.
Firma by chtěla začít ve střední Evropě a později se možná rozšířit i dále. Do mezinárodní loterie by se nová Sazka zřejmě nezapojila s některou ze stávajících her, byla by to zcela nová číselná hra.
Podle Chvátala se zatím nedá říci, kdy by lidé v Česku mohli v nadnárodní loterii přes Sazku sázet. Záleží na tom, kdy se Sazce podaří proniknout do dotyčných loterijních struktur. „Trvat to bude minimálně rok,“ podotkl Chvátal.
Jágr bude propagovat kurzové sázky |
---|
Největší firma provozující v Česku číselné loterie spustí reklamní kampaň, v níž už hlavní roli jako dosud nebude hrát hokejista Jaromír Jágr. Sportovní legenda ale zůstane jednou z tváří Sazky. „Naše představa je, že bude propagovat jednu naši linii, a to kurzové sázky,“ uvedl šéf Sazky Robert Chvátal. V kampani firma představí nové logo, jež se mění po téměř třech desetiletích. Změna bude stát v počátku deset až patnáct milionů korun, cílem je dokončit ji do konce roku. |