Sazka chystá mezinárodní loterii s tučným jackpotem

Titulní stránky novin by mohly snad už za rok plnit tuzemské varianty příběhů, jako je ten o Dominikánci, který v americké federální loterii Powerball vyhrál v úterý 338,3 milionu dolarů, nějakých 6,7 miliardy korun. Sazka sázková kancelář chce totiž po půlstoletí působení v Česku vstoupit na mezinárodní trh a připojit se k některé z evropských nadnárodních loterií.

Plán je součástí snahy nové Sazky vylepšit hlavní byznys spočívající v číselných loteriích. „Jednou z idejí je mezinárodní loterie, v níž by se jackpot sdílel s dalšími loteriemi. Mohli bychom pak generovat jackpoty, o kterých se dosud lidem určitě ani nezdálo,“ řekl deníku E15 šéf sázkové firmy Robert Chvátal. Jackpoty by tak mohly být vyšší než ty v posledních měsících u Sportky, které přesahovaly 200 milionů korun.

Firma by chtěla začít ve střední Evropě a později se možná rozšířit i dále. Do mezinárodní loterie by se nová Sazka zřejmě nezapojila s některou ze stávajících her, byla by to zcela nová číselná hra.

Podle Chvátala se zatím nedá říci, kdy by lidé v Česku mohli v nadnárodní loterii přes Sazku sázet. Záleží na tom, kdy se Sazce podaří proniknout do dotyčných loterijních struktur. „Trvat to bude minimálně rok,“ podotkl Chvátal.

Jágr bude propagovat kurzové sázky
Největší firma provozující v Česku číselné loterie spustí reklamní kampaň, v níž už hlavní roli jako dosud nebude hrát hokejista Jaromír Jágr. Sportovní legenda ale zůstane jednou z tváří Sazky. „Naše představa je, že bude propagovat jednu naši linii, a to kurzové sázky,“ uvedl šéf Sazky Robert Chvátal. V kampani firma představí nové logo, jež se mění po téměř třech desetiletích. Změna bude stát v počátku deset až patnáct milionů korun, cílem je dokončit ji do konce roku.