Fotbalová Barcelona se dohodla se švédskou společností Spotify na sponzorské smlouvě, podle které vyplatí streamovací gigant fotbalovému klubu 280 milionů eur výměnou za logo na dresech. Tříletá smlouva obsahuje i práva na přejmenování stadionu Camp Nou. Píše to agentura Reuters s odvoláním na katalánskou rozhlasovou stanicí Rac1. Strany ještě dohodu oficiálně neoznámily.
Barcelona se Spotify uzavřela smlouvu na tři roky s tím, že logo Spotify se bude objevovat na dresech mužského i ženského týmu a i na tréninkové sadě. Mužský tým měl dosud na dresech logo japonské společnosti Rakuten, která původně vyplácela Barceloně 55 milionů eur za sezonu, v aktuální sezoně ale dosáhla snížení částky na 30 milionů eur.
Rakuten navíc končí spolupráci s Barcelonou o rok dřív, než bylo původně plánováno. Můžou za to jak sportovní neúspěchy klubu, tak odchod marketingově klíčového hráče Lionela Messiho, kterému loni v létě vypršela smlouva a zadarmo odešel do francouzského klubu Paris Saint-Germain.
V Barceloně tento týden skončil generální ředitel Ferran Reventer. Ten v klubu působil pouhých sedm měsíců a přestože podle vlastních slov rezignoval z rodinných důvodů, španělská média spekulují, že za jeho odchodem může být nesouhlas s novou sponzorskou smlouvou. Ani jedna ze stran zatím sponzorství nekomentovala.
Jak bude vypadat investiční rok 2022?