Konference Brand Management 2018: Proč značky ztrácejí důvěru a co s tím

Značky, které vsadily na autenticitu, bodují.

Značky, které vsadily na autenticitu, bodují. Zdroj: Blue Events

Sean Pillot de Chenecey, autor nové knihy The Post-Truth Business.
Proč dlouhodobě klesá důvěra ve značky?
Kniha The Post-Truth Business.
4
Fotogalerie

Největší setkání top manažerů a marketérů v ČR Brand Management 2018 se koná 19. září. Zaměří se na téma důvěry ve značky v post-faktické době. V novém Cubex Centru Praha vystoupí 25 českých odborníků a zástupců zadavatelů reklamy a klíčový zahraniční řečník Sean Pillot de Chenecey, poradce světových značek. Na konkrétních příkladech ukážou, jak si zachránit reputaci ve světě plném nedůvěry.

Jak se značky na našem trhu vyrovnávají s krizí důvěry v současné době plné dezinfomací, fake news a všeobecné podezřívavosti? Společenská atmosféra plná nejistoty a lží přeje značkám, pro něž je autenticita a transparentnost součástí marketingové strategie.

Celodenní konference Brand Management 2018 ukáže 19. září řadu pozitivních příkladů, jak dál řídit značky napříč klíčovými segmenty trhu. Hlavní hvězdou konference je Sean Pillot de Chenecey, autor nové knihy The Post-Truth Business, první studie o dopadu současné krize důvěry na značky. Ke žhavému tématu konference se kromě klíčového řečníka z Velké Británie vyjádří 25 špičkových domácích marketérů a expertů ve čtyřech blocích programu.

V úvodu se zaměříme na příčiny a důsledky post-faktické doby. Jakub Macek, vedoucí katedry mediálních studií a žurnalistiky Masarykovy Univerzity, představí, jak se aktuálně vyvíjí důvěra v média a jak ji vůbec měřit.

Kvalitní obsah v bezpečném kontextu

Jak vyniknout mezi špatným i skvělým obsahem poradí Dušan Šimonovič, manažer konzultačního oddělení společnosti Seznam.cz. „Reklamní sdělení je obsah stejně jako články nebo videa, u kterých se objevuje,“ říká Šimonovič, který se podělí se o čerstvé zkušenosti Seznamu s nativní reklamou. „Výzvou pro marketing je odvaha opustit hluboce zakořeněnou komunikační hyperkorektnost,“ popisuje další z vystupujících Anežka Karásková, Art Director, Alza.cz.

Jakýkoliv obsah dnes pro značky znamená pro značky riziko „brand safety“. Když před rokem a půl britské Timesy rozpoutaly skandál kolem faktu, že značky jako Land Rover či Mercedes podporují teroristy, největší zadavatelé reklamy v Británii a USA zastavili všechny své kampaně na YouTube. Od té doby se globálně přepisují mediální smlouvy. Toto téma představí ředitel organizace Člověk v tísni Šimon Pánek, která se „brand safety“ věnuje na domácím trhu.

Svátek pro stovky odborníků z mnoha odvětví

Čtvrtý ročník konference Brand Management přináší společnost Blue Events, největší pořadatel B2B eventů v ČR s 25letou tradicí, s podporou významných partnerů v čele se společností McCann Prague. Konference Brand Management nastoluje témata, na která by se firmy měly soustředit, pokud chtějí rozvíjet své značky.

Každý ročník představuje osobnosti světového marketingu. Na konferenci se pravidelně setkává 300 – 400 marketingových ředitelů, brand manažerů a dalších marketingových odborníků zastupujících široké spektrum oborů a sektorů.

Více informací o konferenci a jejím programu naleznete na webu www.brandevent.cz.