„Budoucnost tohoto konceptu vidíme nejen v národní, ale i mezinárodní expanzi,“ sdělila deníku E15 výkonná ředitelka Bageterie Boulevard Jitka Remsová. „Utvrzuje nás významné procento zahraničních zákazníků, kteří naše restaurace navštěvují, i zájem zahraničních investorů o franšízové jednotky,“ uvedla Remsová. Konkrétní země, kam bageterie zamíří, však neupřesnila.
V září otevřela bageterie v pražském obchodním centru Metropole Zličín první restauraci, provozovanou franšízantem. „Rozvoj touto formou vidíme především v regionech, kde franšízanti znají lépe místní trh,“ dodala Remsová. Z devíti vlastních poboček má síť zatím pouze jednu mimopražskou v Liberci.
„Ani trh v hlavním městě ještě není plně saturován, a to hlavně v komerčních centrech,“ zdůraznil jednatel firmy Crocodille Petr Cichoň.
Novinkou, kterou Bageterie Boulevard spustí v nejbližší době, je občerstvení do auta. „Koncept Drive považujeme za velkou příležitost a v současné době projektujeme první z provozoven. Bude to pro nás nová zkušenost pro další strategii rozvoje,“ vysvětluje Remsová.
Česká bageterie, inspirovaná francouzským stylem, preferuje hlavně koncept samoobslužných restaurací. V atraktivních lokalitách, kudy prochází hodně lidí, se ale nebrání ani prodeji výhradně s sebou. „Příkladem je provozovna v paláci Koruna na Václavském náměstí,“ doplnila Remsová.
Loni mateřské společnosti Crocodille vzrostly tržby o pětinu na 855 milionů korun. Čistý zisk stoupl zhruba o devět procent na téměř 59 milionů korun. Firma vznikla v roce 1991. Jejím vlastníkem je sedmatřicetiletý Petr Cichoň.
Čtete rádi E15.cz? Dejte nám hlas ve finále ankety českého internetu v kategorii zpravodajství.