„Pracujeme na tom, abychom prodávali přes e-shop kola Colnago do celého světa,“ řekl deníku E15 Hájek. Ten s Benčíkem již rok provozuje v Praze se značkou Colnago kamenný obchod. Mezi jeho zákazníky patří mimo jiné řada nejmajetnějších tuzemských byznysmenů.
Nový cyklistický e-shop bude zaměřený jen na výrobky značky Colnago. „Nechci být typický český maloobchodník, který má v nabídce mnoho značek, ale od každé jen něco. Raději budu mít jednu značku kol a oblečení a budu mít od jednoho výrobce veškerý sortiment,“ říká podnikatel, jehož aktivity v byznysu s luxusním zbožím sahají od hotelů přes reality až po lyže.
Za kola Colnago se platí i stovky tisíc korun. Stejně jako se liší luxusní kola od masové produkce, má být jiný také internetový obchod. „Pro mě e-shop znamená, že na něm bude kompletní přehled historie značky, kompletní informace o technologiích, kompletní integrace sociální sítě, bude na něm virtuální prohlídka kamenného obchodu,“ líčí Hájek svou vizi. Podnikatel současně vyloučil, že by e-shop znamenal s ohledem na prémiový charakter Colnaga nižší ceny či výprodeje.
„Jestli něco nesnáším, tak to jsou slevy. Například všichni prodejci kol a cyklistických potřeb se ubíjejí na slevách. My slevy nedáváme, výprodeje neděláme,“ doplnil Hájek.
Colnago si připomíná šedesát let od svého založení. Výročí si byl nedávno v Praze připomenout osobně zakladatel značky Ernesto Colnago.
Vladan Hájek: Český trh s luxusem je už blízko Londýnu a Paříži