Po skončení operace si Carrefour ve své čínské divizi uchová dvacetiprocentní podíl a dvě místa v sedmičlenné dozorčí radě. Podle dohody bude čínské firmě moci v příštích čtyřech letech zbylý podíl přenechat.
Carrefour přišel do Číny v roce 1995. Provozuje tu 210 hypermarketů a 24 menších obchodů. V roce 2018 zde vykázal čisté tržby ve výši 3,6 miliardy eur (92 miliard korun), což podle agentury AFP představuje meziroční pokles téměř o deset procent. Očištěný hrubý provozní zisk (EBITDA) loni podle agentury Reuters činil 66 milionů eur.
Firma v Číně podle Reuters čelí vzkvétajícímu prodeji na internetu a nelítostné konkurenci místních řetězců. Jedním z nich je i Suning.com. Podle sdělení Carrefouru, z něhož cituje agentura AFP, tento místní gigant v zemi provozuje 8881 poboček ve více než 700 měst a je třetím největším čínským internetovým prodejcem.