Tržby restaurací KFC v Číně stouply díky prodejní akci o 12 procent, dvakrát rychleji, než podle agentury Reuters čekali analytici. To vyrovnalo pokles u čínských restaurací Pizza Hut, takže tržby celé čínské divize u restaurací otevřených nejméně jeden rok stouply o šest procent. Celkové tržby společnosti zůstaly beze změny na 2,6 miliardy dolarů.
Yum Brands loni oznámila, že oddělí své aktivity v Číně do samostatné společnosti s vlastními akciemi na newyorské burze. Dobré výsledky čínské divize by měly podpořit zájem investorů a zajistit úspěch této operace. Akcie Yum Brands po zprávě vzrostly o čtyři procenta a od počátku roku získávají 13 procent, více než širší americký akciový trh i hlavní konkurenti.
Yum Brands má v Číně v současnosti zhruba 7200 restaurací, které obstarávají asi polovinu celkových tržeb společnosti. Čínské aktivity v minulých letech poznamenaly skandály s bezpečností potravin i chybná marketingová rozhodnutí, z problémů se už ale divize zotavila. Yum dnes sdělila, že práce na oddělení čínských aktivit jdou podle plánu a celý proces by měl být završen do konce roku.